SUPER TISDAG:)

Ahh neeeh! Mamma väckte mig imorse och fråga om jag ville åka med till kungsbacka, för att shoppa saker till Lucas, så det var bara att klä på sig och åka!
När jag väl kom hem låg min älskade mackepuss kvar i sängen, och SOV:O klockan var runt 14.00!
En riktigt händelserik dag.. :) Jag och Marcus hämta lucas på dagis och sen åkte vi hem, annars har det inte hänt någonting för min del, som vanligt! Och som linnea skrev så skulle jag fixa håret, men det blev inte så, mamma var för trött:) så det blir imorgonkväll isället, ni får se resultatet då:)!
 Nu ligger jag i sängen och kollar på desperate housewives



och snart kommer Marcus hem från sin träning...............

PUSS Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0