väntar

Sitter hemma nu och väntar på att Desperate Housewives ska börja.. om 3 timmar! Har precis smällt i mig en hel honungsmelon, Bra jobbat tycker jag :)

Var på körlektion tidigare idag. Det var min andra lektion någonsin och jag tyckte att det gick väldigt bra. Tränade uppväxling och nerväxling, lite grann att tänka på men jag lyckades. Eftersom det är så många som vill ta körkort just nu så har jag inte någon lektion förens om 2 veckor. Så jag får ligga i och köra hemma.

Efter lektionen bestämde jag mig för att träna lite, så jag gick på Bodypump kl 12-13. Det var hur härligt som helst. Nu är jag helt slut i kroppen, kommer bli gött med träningsvärk imorgon. Planerar att gå på två pass på fredag. Då blir det nog spinning och core. Hoppas att Ida hänger på! 

Jag hann även med lite shopping när jag ändå var inne i Kungsbacka. Jag behöver verklingen toppar, typ linnen och vanliga tröjor. jag köper av någon anledning bara koftor, smycken och underkläder när jag handlar så idag köpte jag 4st toppar. Alla är från ONLY!


Inga balklänningar direkt men jag tycker att de var snygga och passar
bra både vardag och fest.


Puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0