tonight’s gonna be a good night

God morgon sunshines!
Tog mig en riktigt härlig sovmorgon idag. Insåg att jag inte kommer ha det på ett tag så jag tog chansen.
Idag har jag lite saker som jag måste göra. Ska ju nämligen på Fotbollsgala ikväll! Matilda är nominerad så jag, Amanda och Michelle ska med och stötta henne. Kommer bli grymt!
Matilda kommer och hämtar oss runt 6, och innan dess ska jag vara hos Amanda, skynda skynda!
Men innan det måste jag fixa lite saker..

- måla naglarna
- sola (om jag orkar)
- köpa strumpbyxor
- prova ut en outfit
+ hjälpa pappa att flytta på grillen (viktigaste!!)


Bäst att sätta igång!

PUSS
linnea









Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tog också en sovmorgon idag. =)

2009-11-14 @ 14:14:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0