sushitime!

Jag är nog tröttaste människan i världen, jag sover tok för mycket! Nu har jag jobbat två dagar i rad och i nuläget har jag inga arbetstider, och det suger! Jag kom hem runt kvart i tio och precis duschat och ätit nybakade bullar med mjölk, det finns ju inget bättre att äta nybakade bullar med mjölk, eller hur:)? Imorgon har jag inga planer, skall fylla i lite papper till olika möten, sök minst 5 jobb, innan det måste jag fixa till mitt CV och skriva ett personligtbrev, YEY.  OCH jag är sååååå otroligt sugen på sushi, jag skulle göra vad som helst för att få några bitar just nu, det närmaste sushi stället är kungsbacka och det tar ju typ 30 min att komma dit, :O innan fredag måste jag ha sushi, give it to me! hum! Jag måste försöka sova nu, dagis imorgon kl 9.00!

GOD NATT, PUSS i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0