sjuk? neesch!!...eller?

ligger i min säng och kollar ut på all snö som landar på marken, vad roligt jag har! Var på vårdcentralen imorse och stod i kö i 1 timma för att få svininfluensasprutan som jag egentligen inte ville ha. Men mamma tvingade mig! men nu är det över och jag känner ingenting. Inbillar mig att jag har ont i huvudet men det är bara skitsnack från min sida, haha!

Jag funderar på vad jag ska göra nu.. gå o sola? neej jag orkar inte ta bort mitt smink och sen duscha, haha!
nej jag ska nog bara kolla på film och vänta på att min älskling ska vakna. Han är ju så duktig och jobbar natt, fast han sover ju hela dagarna istället...

Vad jag ska göra ikväll, Ida föreslog bio :) Finns det någon bra som går nu eller??
Jag har inte varit på bio på as länge, så det blir kul om vi gör det.
Imorgon är det ju dax för fotbollsgala! mer om det senare...

nu ska jag gå och inbilla mig att jag är sjuk!
PUSS
Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0