pass eller inte?

Jag blir så trött! skulle gå in och boka träningspass till imorgon. För det första så kan jag inte logga in på sidan. Sen så kollar jag på schemat för imorgon och då ser jag att ett av de passen som vi ville gå på är FULLT!
Jag och ida ska åka in iallafall och chansa på att det finns plats för oss på det andra passet, annars får vi träna på gymmet. Hoppas Hoppas Hoppas att det finns plats!

   

har även jobbat idag, mellan 07.00 - 16.30, och imorgon är det dax igen, fast då är det kvällspass.
men nu är jag sjukt trött efter jobbet så jag ska lägga mig tidigt idag. Så jag kan stiga upp och se ut som en solstråle imorgon. Haha!

Nu ska jag kolla på lyxfällan!

Puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0