nytt jobb? vem vet...

Äntligen hemma, efter en dag full av barnpassning. Från klockan 09.00 till 16.00 var det lek och mat för hela slanten, haha! passar ju mig perfekt egentligen men det vill jag nog inte erkänna. 
Men nu är jag hemma iallafall och insåg precis att jag måste städa på mitt rum för det ser ut som fan. Min säng syns inte för det ligger en massa saker i vägen, inte likt mig!

Fick förövrigt ett väldigt trevligt samtal från Matilda idag. Hon sa att hon hade fixat ett jobb till mig. Förevigt tacksam! Ett företag som heter Dermanord som tillverkar hudvård för både kvinnor och män. Min mamma handlar alltid där och säger att det är jättebra produkter.
Så jag ska dit och träffa dem imorgon bitti. det ska bli jätteroligt tycker jag :)

Sen efter det ska jag till arbetsförmedlingen vid 13 tiden. ska kolla om jag ska fortsätta där eller hur det blir, får se efter mötet imorgon. Hade ju varit underbart att slippa åka dit.
 

Nu ska jag ta mig en kopp te!

pussochkram

linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0