nu är jag sååå trött!

Är äntligen hemma efter jobbet, 13.30- 21 pass idag. fick stressa som fasiken innan.
 Amanda fixade ju mitt hår idag ( som förövrigt blev sjukt bra,tack amanda!! bilder kommer senare, inte på topp nu direkt.) och vi var klara vid 13.10 då hade jag 20 minuter på mig att cykla hem och byta om och cykla tillbaka. Men det gick bra, va helt död när jag kom fram men allt för jobbet ;)

jag är helt överlycklig över mitt hår! Utväxten är borta och det är verkligen så ljust som jag vill ha det. Köpte även nytt silvershampoo :) TACKTACKTACK AMANDA! gå in på hennes snygga blogg http://amandamaries.blogg.se/ ! 

Imorgon ska jag ta svininfluensa sprutan!!!!!!!
jag är helt livrädd, jag HATAR verkligen sprutor. Blir helt vitgrön i ansiktet och mår illa. Men mamma har tvingat mig och hon kommer följa med mig. Hon sa att hon skulle stötta mig men jag känner min mamma, hon kommer skratta åt mig!!


nu ska jag sova, måste ladda inför sprutan! Kommer ha mardrömmar....

vi ses imon babes!
Puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0