moving along

Tjingeling bloggen!
Sorry för dålig uppdatering, men jag har jobbat idag från 7-16.30. Sen har jag packat mina viktigaste saker och åkt hem till mamma. dax för sidbyte!

Det värsta med att flytta imellan är inte att packa, det är att packa upp!
när man har packat allt så tar det några minuter sen ska man packa upp allting igen, och efter 15 år så börjar det bli tröttsamt. Behöver nog skaffa mig en lägenhet snarast, annars kommer jag nog göra någon besviken.

Imorgon är det andra dagen på nya jobbet. Kommer bli kul hoppas jag. Efter jobbet åker jag in till Kungsbacka och möter upp Matilda och Amanda. Ska fixa lite saker inför lördag :) wiii



Någon mer som bara ÄLSKAR att ha skilda föräldrar?


PUSS
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0