MISSNÖJD!


LÄSVÄRT :), haha!


Okej, det där med paketet som jag hämtade ut. Det jag hade beställt var en juicy rosa hoodie och ett svart linne! Men i paketet jag hämtade ut låg det fasen inte de, SÅNT BLIR JAG VÄLDIGT VÄLDIGT ARG PÅ. Istället för en juicy tröja låg det ett par rosa juicy mjukisbyxor, nejtack! Men mitt svarta linne kom med iallafall och var ursnyggt på! Det sämsta med nelly är att dom inte har någon riktigt kundservic, man kan ju inte ringa och klaga? utan skriva ett mejl? Urfånigt! jaja, vad jag ser på nellys hemsida så finns det ingen sådan tröja som jag ebställt kvar. Men jag hoppas innerligt de, annars!
Igår gjorde jag lax och lite smått och gott, marcus kom hit och åt med mig och Lucas. Fisk är inte Lucas favorite så det tog nog 2 timmar innan han smakade på laxen, och skrek yttligare 2 timmar till, det var ingen rolig kväll igår!


Dagen idag började iallafall bättre, Lucas vaknade på ett bra humör:)! Runt 3-tiden var vi på 11-års kalas, Marcus kusin fyllde år:) Så nu ligger vi i sängen och kollar på den nyaste bond filmen, yey! haha, inte min favorite! Vid 22-tiden är det Paradise hotel och det längtar jag till, jag tycker det kan sändas varje dag. Det är sådan sjuk underhållning som är skoj att titta på! Jag hade velat ha lite sol och värme nu! Så bara för att kunna få njuta lite så lägger jag upp lite bilder lite senare från min resa i Usa, där jag tillbringade 1 månads tid!
Talk too you guys later,

i

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0