min dag

Som vanligt så har jag inte så mycket att säga om dagen. jag jobbar på, 8-17 och jag trivs! Ska jobba torsdag, fredag med. sen är det Heeeeelg och det betyder årsfeeeest!
Efter jobbet åkte jag och Amanda in till Kungsbacka, vi mötte upp Matilda eftersom vi skulle att köpa presenter till våra fotbollstränare. jag tyckte att vi lyckades väldigt bra! nu hoppas jag bara att alla i laget ger oss pengar så vi slipper ligga ute med dom, är ju inte dunderrik direkt! Nog om fotboll....

Imorgon efter jobbet så ska jag på teorilektion - gatutrafik
så sjukt tråkigt, men måste man så måste man!
Så nu tänkte jag gå och plugga lite teori, och vänta på att älsklingen ska komma förbi!



bye bye
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0