long time, no see

det var FÖR längesen jag skrev i bloggen. Jag måste be om ursäkt (till vem?) för att jag inte har varit så bra på uppdateringar. Min enda bortförklaring är att jag har jobbat hela helgen. Fredag kväll, Lördag dag, Söndag dag/kväll. Haft fullt upp!!!

men idag är jag ledig så jag tar det lugnt. Tvättat, diskat och städat är vad jag har sysselsatt mig med de senaste timmarna. Har även ringt lite viktiga samtal (sanning, jag har viktiga samtal, haha!)

Imorgon ska jag ha körlektion igen. Det ska bli faktiskt bli roligt, men jag är nervös! jag får läsa lite i boken så blir det nog bra. funderar på att ta en sväng på gymmet efteråt, jag borde verkligen och jag tror jag vill. Det finns nämligen ett Bodypump pass kl 12.05 och det passar perfekt. Ska ringa Ida & Kim och kolla om de vill hänga på!
see you later baby!

linnea

Kommentarer
Postat av: Barrooooo

Det är bra Linnea, riktigt aktiv kvinna! det gillar vi ;) När går ditt gymkort ut? Funderar på att skaffa mig ett när jag kommer hem. Közz.

2009-11-02 @ 18:12:09
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: linnea svarar

det går ut i februari, men jag ska nog fortsätta ett år till :) KÖP ETT!

2009-11-02 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0