KOMMENTARENA

Anonym om i wanna have your babies:

kan du inte berätta om när du fick reda på att du va gravid och varför du behöll det och lite mer hur det var? :)

SVAR: Självklart kan jag de, jag gör det senare ikväll eller imorgon

 

 

 

Simone om i wanna have your babies:

Har man ekonomi då och framför båda för sig själv och din sambo, ett hem och sina studier klar så varöfr inte! Man vill ju inte få barn utan pengar, bo hemma och inga kunna jobba sedan.. :)

 

 

 

d om i wanna have your babies:

om man är redo för de och vet vad man ger sig in på, vet hur livet efter barnet e fött kommer att vara och hur de påvärkar saker och människor runt en spelar ålderna ingen roll

 

 

 

Anonym om i wanna have your babies:

Jag ser det som ett misslyckande

SVAR: Då måste jag fråga vem som skriver anonymt och inte vågar stå för vem man är och stå för vad man tycker.

 

 

 

Anton borka Björklund om L.A:

vill också se din tattoo Ida, haha. Första gången jag kommenterar någons blogg. Känns stort!

SVAR: Anton, det kommer;) haha

 

 

 

R om L.A:

kan du visa bild på din tatuering? :)

SVAR: Det kommer:)





i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0