jag fick det!

jag fick jobbet! var ju och träffade cheferna idag och jag börjar på måndag. Vet fortfarande inte hur mycket eller hur länge jag kommer jobba men de skulle höra av sig innan veckan är slut.  

jag firade mitt nya jobb med en sväng på kungsmässan. Är ganska pank för tillfället (någon mer än jag som är det?) så det blev vad pengarna räckte till.

rosa tröja, chockrosa halsduk och ett par paljettleggins (de andra jag köpte var ju förstora).
 Allt från H&M!

nu ska jag äta middag!
och sen sola med michelle (jag ser faktiskt genomskinlig ut för tillfället).

PussPuss
linnea


Kommentarer
Postat av: Micha

Bruna och fina blev vi allt! ;) Fin blogg stumpan, konkurerar ni med blondinbella nu med besöksrekord? ;) Love!

2009-11-12 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0