första advent

Idag är det första advent, och vi har verkligen julstämning hemma!
Har hunnit med lite grann idag tycker jag. Hade fotbollsträning mellan 11.30- 13. eftersom jag hade glömt handduk så gick jag hem till mormor och gjorde mig iordning. Sen tog jag bussen med ida till kungsbacka. Vi hade ett mål = köpa julklappar! men vi kom därifrån med bara saker till oss själva, så bra gick den julhandeln! haha!

Här är de fynd jag gjorde idag :)






två tröjor från gina tricot
tunika från tara
t-shirt från h&m
löparthights från stadium
nagellack & solpuder från kicks

nu är plånboken bara fylld med kvitton.
så jag får roa mig med fotboll och måla naglarna!
imorgon är det jobb 8-17
sen löpning med Matilda :)

bye for now
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0