Fenomenet Ullared!

Har precis kollat på Ullared på kanal 5. Det var det sjukaste på länge! Det finns så mycket konstigt folk. En kvinna som handlade för 27 000kr hade 7 kundvagnar!! Vad ska man ha alla sakerna till. De kan ju inte ha råd med något annat under året, om de inte är miljonärer och de såg det väl inte ut som direkt, haha!
Fast han i slutet var ju klart bäst. Han som hade ett serie museéum!
han påstod att han var handikaapad den dagen för han hade trillat ut igenom ett fönster. HAHA!


jag var på ullared för några veckor sedan,
köpte för nästan 1000kr och ville bara springa från kassan och dö!


Nu ska jag kolla lite på The Hills. Ett av mina favorit program, kan kolla på det hur mycket som helst. Love!
Säsong 5 är igång, går på MTV lördagar kl 18.10! men finns även på internet eller spela in det som jag gör.



Puss
linnea






Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon shoppade "bara" för 11 000 igår när hon hade räknat med 15 000! Hennes man var ju söt när han fick ett bett i ansiktet med! hahahaha

2009-11-03 @ 17:54:09
URL: http://amandamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0