:)



NU GÖR JAG DE, jag färgar mitt hår brun för första gången i mitt liv. Jag har alltid haft blont hår, men dags för lite omväxling, M tror verkligen att jag passar i brunt, men det får vi se sen, resultatet får ni självklart se senare ikväll. Lucas är fortfarande sjuk och hänig, även fast det kan vara lite skönt att han inte har super energi ibland så ser han så hjälplös ut nu. Ikväll blir det så färgning av mitt hår, BRUNT:O haha, vågar inte!! Och sen äta räkor och kräftor med pappa och mamma. 20.00 är det ju idol och dom har kärlekstema, så det får jag ju inte missa! IDOL MED MASSA GODIS! Håll tummarna för att mitt hår blir bra!
 HÖRS SEN, PUSS i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0