efter en lång dag

Efter en lång dag så sitter jag nu framför tv och kollar på fråga olle dokumentären. det är faktiskt ganska roligt tycker jag :)

har varit på arbetsförmdlingen idag, och tanken slog mig att jag kanske ska börja plugga istället för att jobba, men jag vet inte....får nog fundera vidare på den saken. Hinner nog ändra mig ett antal gånger innan jag bestämmer mig.

Sen träffade jag Kim och Julia. Vi tog en fika på ett nytt ställe som öppnat i kungsbacka. Pascha Lounge heter det och det ligger vid aranäs.
Det var jättetrevligt och kul att träffa girlsen :) Julia åker ju till spanien på söndag. Hon ska utbilda sig till reseledare eller guide, något i den stilen:) Hoppas hon bjuder på en resa i framtiden då! Haha!

Nu ska jag gå och duscha och sen sooooooooooooova. Börjar jobba imorgon klockan 07.00 , bara att hoppa upp ur sängen och se glad ut!

tack och adjö, massor av snö!
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0