dark day

 

En jätte tråkig dag, det har regnat typ hela dagen och det finns inga jobb på ams. Vad gör man? Jo jag och M började städa hela huset, damsög, tvättade golven mm. Nu inväntar jag maten som är klar om cirka en timma, jag är vrålhunrig. Hela helgen har Lucas varit småsjuk och dte syns fortfarande på honom att han inte mår bra, och han har börjat äta jätte dåligt, hum, har ett extra öga öppet! Ikväll blir det ullared klockan 20.00 och sen vid 22-tiden börjar paradise hotel, vilken kväll! haha. På onsdag har jag en massa saker som skall göras:)

 

 

  • Träffa en go gammal vän i Göteborg
  • Gå till banken
  • TRÄNA
  • Gå till en skola, för att jag skall börja plugga

Äntligen skall jag göra något och inte bara sitta hemma, hade hellre haft ett jobb, vilket jobb som helst, ge mig ett? :) haha, vi hörs senare

i


Kommentarer
Postat av: Anonym

...Och, träffa en annan vän i GÖTEBORG och äta massor med GLASS. :P

2009-11-23 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0