barnpassning

hejsan hoppsan!
Idag har jag passat min kusin. Hon är 1år och jättesöt! jag va hos min farbror redan 08.15 imorse och gick inte hem förens klockan var 17.00. Det tog hårt, men det va jättemysigt. Kändes nästan som om det var min bebis :) ska dit imorgon med.

 sen fick jag stressa vidare för att klockan 17.00 skulle jag vara uppe i vid fotbollen. Vi skulle ha festkommité möte inför årsfesten den 21 november. Det kommer nog bli skitkul! jag längtar fan, alla tjejer kommer vara där och vi ska festa loss, haha!
På vägen hem hämtade jag ut ett paket som jag beställt. Det var lite kläder från H&M. Ett par jeans och ett par paljettleggings :) Jeansen satt perfekt, det var faktiskt första gången som jag beställt jeans från internet men det gick super. Legginsarna var lite stora, funderar på att leta efter några andra men jag får se hur jag gör. kanske försöker mig på att sy in dem !! 

Nu ska jag hem till min älskling :)
See you later!

Puss
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0