100% fredagsmys!

Sitter hemma hos my love och kollar på IDOL!
Vi har en supermyskväll med pizza, popcorn och idol (även lite tv-spel för en viss kille)
Hoppas verkligen att erik& tove går till final i globen, erik var grym ikväll.
någon som håller med???

Jag känner att jag har ätit föööör många popcorn och liiite för mycket pizza ikväll, men jag är värd det efter en veckas slit på jobbet. Jag och amanda ska ju ändå ut och springa på slingan imorgon, och så är det fotbollsträning på söndag (som ida ska vara med på), YEY!!

nej, nu ska jag leka hemmafru och städa bort allt skräp på bordet, känner på mig att jag kommer somna snart.
får sedan återgå till loverboy!


Ha en fin kväll!
PUSS
linnea

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

dumt egentligen att man tänker så..särskilt inför kassörskan..hon ska ju bara vara glad att man handlar liksom..haha =)

2009-11-27 @ 23:37:54
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAn linnea! Det blir dåligt samvete på oss nu....

2009-11-28 @ 11:40:34
URL: http://amandamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0