yesterday

Dålig uppdatering igår, men jag hade häcken full som mamma hade sagt. Haha!

Först hade jag körlektion, sen var jag och baby upp hos hans mormor och hälsade på. Sen åkte vi och handlade lite julklappar. Så nu är jag klar med alla UTOM N. Jag kunde ju inte köpa när han var med...

Åkte sen till maria salongen där Amanda jobbar. Hon fixade till mitt hår som den senaste tiden har levt ett eget liv, Thank youu amanda!
Efter det, snabbt hem och på med långkalsongerna så åkte vi till Liseberg! och sen såg vi på bio! New Moon! Den var skitbra tycker jag, vill gärna att tredje filmen ska komma snart.

lite bilder från igår

lite snö som föll

fejk snö, men okej

mys!

självklart åt vi minidounts + baby vann självklart en chipspåse!

hoppsan, där är jag!

bergakungen,
new moon!

(min kamera är sjukt dålig på att ta utomhus i mörker, orkade inte ta med systemkameran. Där av kvalitén!)

Hoppas ni hade en lika trevlig Torsdag som jag!

PUSS
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0