trött!!!

GOD MORGON!
Just nu sitter jag på mitt golv, jag orkar inte hoppa in i duschen, tok för jobbigt! Jag börjar om 45 min, så det kanske är dags att börja göra sig i ordning?:) huum jobbar från 11.00-17.00!! Jag står upp i 6 hela timmar, fatta att man får ont i hela kroppen. Åh sitter och funderar på vad jag skall ha på mig, orka bry sig?, haha! marcus ligger iallfall kvar och STEN sover i min säng, jag är ganska sugen på att bara stanna hemma och krypa ner och sova där, hihi! Jag har funderat mer på den där vita tatueringen som jag skrev ett inlägg om längre ner, jag kommer göra den, när och var vet jag inte än! Sen föresten så skall jag, marcus och våra två vänner åka till tallinn, en båtresa på två dagar eller var det nu var! men nästa helg åker vi, SUPERMYSIGT!
Nu måste jag skynda mig, vi hörs ikväll!

här får ni gårdagens outfit!



i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0