Torsdag!

den här dagen har varit lång. Nu sitter jag i köket och har precis ätit middag, köttbullar & mackaroner! (det lagas egentligen ÄRTSOPPA i mitt hus, men det är så sjukt äckligt så jag fick special )
var ju på bilskolan imorse. Idag stod parkering på schemat. Det gick jättebra, var lite nervös för att jag kanske skulle köra in i någon annan bil men så blev det inte, som tur var.
När jag hade kört klart åkte jag till jobbet. Sen har jag varit där till klockan 5. Somvanligt så var det kul, men för första gången, så kändes det faktiskt lite segt.. men men imorgon blir det nog bättre.

Ska strax cykla hem till farmor& farfar. Farmor ringde innan och ville att jag skulle komma ner och titta på några halsband. Sen vill hon förstås prata också, men det vill hon alltid. Hon är så söt min farmor! haha!

bye for now!
linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0