Thank you and goodnight

Sitter i min säng och funderar på om jag ska orka packa upp mina saker, eller om jag bara ska gå och lägga mig.
Om jag känner mig själv rätt så blir det alternativ 2.

jag har jobbat hela kvällen, det är faktiskt ganska skönt för man kommer iväg lite och så har man ändå haft hela dagen på sig.
Ska jobba imorgon kväll med + onsdag dag.

Sen fick jag en glad nyhet när jag kom hem, trodde nämligen inte att jag skulle få någon lön denna månaden, kom inte ihåg om jag hade jobbat i november, men jag fick en massa pengar, så mellandagsrean here I come!

Imorgon blir det kungsbacka med mamma, inhandla de sista julklapparna och jag har en känsla av att vi inte kommer vara ensamma där!



Time for bed!
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0