summer of 2010

Åhh, GodDAG!
Nu har jag precis beställt en massa kläder från H&M. Fick hem deras vårkatalog idag så jag tänkte att det var lika bra att kolla i den och sen beställa direkt från internet. Somvanligt blev det en hel del mer än vad jag egentligen borde ha beställt, men jag blev helt tagen av alla fina färger och ville genast ha sommar...
Fick ju även tänka på vad jag ville ha på mig när jag åker till CYPERN!
Nu har jag lite lätt ångest över mitt köp men det går nog över när jag får paketet, haha!

Satt och funderade på om jag skulle ut och springa i mitt nya ställ, men det håller ju på att bli mörkt och då tänker jag INTE springa. Fast jag kan ju lika gärna springa en annan dag....jag är väldigt bra på att skjuta upp det!
Självdisiplin, självdisiplin vart är du??

Nu ska jag äta och sedan vet jag inte vad som händer, spännande liv!


bild från Kylie Minogues kollektion för H&M 2007

SEE YOU LATER!
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0