Söndag= media markt?

söndag söndag söndag...vad hittar man på då?
jag var iallafall på fotbollsträning klockan 11- 12.30. det var bra. Fast jag kände att jag verkligen inte orkade idag, kan det vara julmaten från igår?
sen åkte jag hem och då inser jag att hela familjen är på väg till Göteborg. Visst tänkte jag och duschade på 3 minuter, slängde på mig kläderna och hoppade in i bilen. Vi skulle till Media Markt! Pappa skulle köpa ny tv, det jag inte visste var att det kunde ta hela jävla dagen att köpa en tv. Jag tror att jag tittade på varenda lite sak inne i affären. Jag lyckades till o med köpa med mig lite saker också av ren rastlöshet.

När vi sätter oss i bilen hem undrar jag om pappa ska sätta ner den gamla tvn på mitt rum nu ikväll, svaret blev; nej!, den nya tvn kommer om 3 veckor!

VAVAVA?? vad hände nu då? har jag varit inne på media markt en hel dag och vi fick inte med oss någon tv hem?? är det sanningen? USCH!

detta fick jag med mig från Media Markt när jag gick där och slöade

desperate housewives säsong 5

flickan som lekte med elden- special pris 77kr!!

Year one - hoppas den är lika rolig som den ser ut!

ipod armband- perfekt när man ska träna

nu ska jag lugna ner mig och titta på min gamla tv!
måste ha maaaaat!

bye for now
linnea


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA! Fan vilken otur. Du som var så uppspelt!

2009-12-07 @ 07:36:16
URL: http://amandamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0