premiär

Idag är det premiär för Dagens outfit!
Jag vet inte varför men idag kände jag att jag skulle ta steget, haha!
förlåt att det är sveriges sämsta kvalité men jag hade bråttom.
Detta har jag på mig idag, inte ikväll ;)

jeansskjorta från Levis
linné från Gina
leggings från Tara
boots från Johnny bulls

Har varit i kungsbacka och inhadlat nyårsmiddagen.
Besökte även Niclas brors lägenhet, sjukt snyggt!
Nu ska jag snart börja förbereda för kvällen och det nya året :)
VAD SKA NI HITTA PÅ IKVÄLL??

Puss
linnea


Kommentarer
Postat av: Madde

Idag har jag bara tagit det lugnt och laddat för kvällen. Nu håller jag på och göra mig i ordning för kvällens fest. Gott nytt år!

2009-12-31 @ 16:29:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0