pigg piggelin

Vilken vändning idag! Igår var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna på jobbet. Sov som en gris hela kvällen igår och även hela natten. Så imorse när klockan ringde så flög jag upp ur sängen och var helt klarvaken - Härligt!
Hela dagen har varit jättebra, har packat varor i timmar men tiden går så sjukt fort. Tur att man har trevliga jobbkompisar.

Jag tror till och med att jag har så mycket energi att jag kanske orkar städa mitt rum, då är det allvarligt!
Men det behövs verkligen, man ser inte min matta längre....

Måste bara berätta vad jag gjorde innan, jag åt nästan en hel plåt med ungspannkaka! hahaha! nu är jag så sjukt mätt så jag ligger helt platt på rygg och kan knappt röra mig... men men ibland gillar jag mat :P

nu ska jag fortsätta titta på tv, sen måla naglarna och duscha innan baby kommer hit efter sitt jobb.


PUSS
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0