mellandagsrean, buhu

heyho!
Jag har varit så extremt sugen på mellandagsrean, fast när jag tog mig in till kungsbacka så trodde jag att jag skull bli galen, det fanns ju inte ett skit? blev extremt besviken. Fick ändå med mig några saker, ett par jeans från zara, ett linne med nitar från zara, en stor svart über snygg halsduk, nya hårprodukter, en ring från raglady, och lite små skit:) ikväll skall jag bara ligga hemma med min bihåleinflammation, yey! skall ev hem till en vän och kolla på filmis! men innan dess skall jag shoppa lite på internet! Imorgon åker jag, lucas och marcus till min brors lägenhet för att vara där i 3-4 dagar! det är så skönt! hörs senare, puss






i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0