måndag? nej, Söndag!

Hejsan allihopa!
Denna dagen har varit lite konstig. Först så vaknade jag klockan 13 och trodde att det var måndag. Tills jag insåg att det var Söndag och att jag hade missat fotbollsträningen, har aldrig hänt!
Sen har jag bara legat hemma hos niclas och kollat på film, sen trodde jag att det var måndag igen och började göra planer efter det, tills jag ännu en gång blev påmind om att det faktiskt bara var söndag..
jag tror att det blev lite FÖR mycket julfirande för mig ;)

Nu ska jag iallfall duscha och göra min klar, för snart ska jag åka tillbaka till niclas.
Imorgon är det mellandagsrean med Barro & Kajsa som gäller.


en del av årets julklappar


PUSS
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0