Lucia

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen!
Det var några dagar sen. Helgen har varit lite fullspäckad så jag tänkte ta igen det nu och berätta allt jag gjort.

Fredag; jag var på jobbet mellan 8-17. Sen tog jag och matilda våran vanliga springrunda. Fast eftersom vi båda hade någon typ av magont så tog vi det lite lugnt. Välförkänt enligt mig!
Sen när jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen för jag och Ida my friend skulle ut! Vi åkte hem till Filippa som bor i göteborg. Där åt vi massor med godis, kollade på Idol(ERIKS FLICKVÄN VAR SÅ PINSAM!) och pimplade vin ;) väldigt trevligt!
Sen gick vi till blvd & Nivå, det var jättekul och gratis, haha! Senare åkt vi hem till filippa igen och hämtade våra saker, för att sedan ta en taxi till idas bror. Sen sov vi sött och vaknade 4 timmar senare och åkte hem! Summa summarum en väldigt rolig och trevlig kväll!

Lördag;
Vaknar upp i göteborg, tar buss & tåg hem. När jag kom hem fick jag springa in i duschen och göra mig iordning för det var dax för Luciakröning & Julmarknad. Min kusin var en av kandidaterna så jag hade givietvis röstat på henne och var där och hejade på. Tyvärr så var det en annan tjej som vann, men vi har fortfarande 2 tjejer kvar i släckten som inte varit med än, så hoppet ligger på dom!
När lucian var klar sprang jag hem till baby, vi skulle åka och kolla på bandy! Det var väldigt kallt, fast kul! Har aldrig sett en bandymatch live förut så bara det var spännande :) hoppas att jag kan göra om det!
När jag kom hem så somande jag in min säng och vaknade av att baby var här och hämtade mig.

Söndag; Nu sitter jag och gör ingenting. Ska åka iväg och träna fotboll om 1 timma. Sen blir det lussefika hos mormor.


nu får jag sluta skriva om mitt innehållsrika liv, hahaha!
hörs senare!

PUSS
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0