klar för jul

Hela dagen har gått åt till julshopping. Men nu är jag klar. Dessutom så är jag sjuk, skitförkyld och feber. Men det gör ju julshoppingen bara mer intressant.
Jag kan ju erkänna till allas stora förvåning att det var sjukt mycket folk i stan. Det verkar nästan som om alla hade panik och inte hade köpt några julklappar. Så när jag var klar gick jag mest runt och kollade på alla andra virriga människor, inclusive min egen mamma!

Jag är iallafall nöjd med årets inhandel. Hoppas de som får julklapparna blir lika nöjda :)
Ska gå och se över vad vi har i skafferiet, imorgon är det nämligen dax för julgodisbakning! Så jag får fixa med allt, hoppas bara inte jag blir mer sjuk, då blir det inget godis i jul...


köpte detta halsbandet till mig själv, kunde inte låta bli!

Good bye for now!
linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0