julshopping IGEN


jag var inne på shopping sidan VÄLDIGT länge, kollade igenom varje plagg, men det blev inte dom tre som jag visade förut, eller en av dom, den svarta tunnikan från saint tropez, ett par skor, en annan svart tunnika, och en juicy klänning:) woho!
Hoppas att jag får exakt det jag betällde nu, för sist jag beställde så beställde jag en juicy hoodie, och fick ett par jäklans byxor istället, haha! Snacka om att jag blev arg!
Jag funderar på att städa, eller nja, jag måste städa rättare sagt, men orkar fasen inte, på halva min säng så ligger det kläder och väskor och massa skit. Tur att inte M är här idag, han hade inte fått plats, haha!

natti,

i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0