JULAFTON!

GOD JUL ALLIHOPA!

Nu inväntar jag alla gäster som ska komma hit.
Men först har jag en del att göra
- duscha
- stryka
- göra mig iordning
- dammsuga
- pussla 1000 bitar pussel
- sitta och vänta medans alla springer runt i huset

Fick mig också en trevlig promenad innan, skulle upp till Konsum för att hämta ett paket med kläder. Tänkte att de kanske hade öppet iallafall till 13. Men det var Stängt!
Men så är det väl när man bor i en liten by, man får vara nöjd att de har öppet till 20 alla andra dagar.

nej, nu kan jag inte sitta här längre.
Hoppas ni får en riktigt trevlig jul och att ni får allt ni vill ha!
fast i slutändan handlar det ju om familjen och all kärlek.

första julklappen- tofflor som man kan värma i micron!

Från oss alla till er alla- EN RIKTIGT GOD JUL!!

linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0