JAG BEHÖVER VERKLIGEN HJÄLP!

Jag tänkte vara lite rolig och byta lite design här på våran blogg. Jag tänkte överaska IDA med en header med lite bilder på oss. Men nu har jag fan suttit här i två timmar och fortfarande ingen header!!!!

Ja, jag vet att alla har det så det borde ju inte vara så jävla svårt, men tydligen... jag tror att jag får tänka över saken och återkomma.

DET ÄR INGEN AV ER DÄR UTE SOM VET HUR MAN GÖR? JAG SKULLE VARA ER EVIGT TACKSAM!!

nu ska jag gå och gräma mig över min otekniska sida, och hoppas på att en räddare i nöden ska dyka upp *kom igen och hjälp mig*


kajsa visar min desperation och ångest, HAHA!


Puss
linnea

Kommentarer
Postat av: amanda

Gå in på http://designadinblogg.se/ där står allt!

2009-12-24 @ 12:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0