hej mitt vinterland!

Hejsan allihopa!

Hur är det med er idag? Jag mår i allafall skit bra. Snön har kommit hit, äntligen!
Trodde inte att vi skulle få en vit jul iår men det ser ganska ljust ut nu :) När jag drog upp min rullgardin imorse var det snö överallt, mycket snö också! Så nu är jag helt överlycklig!
Havet har även frusit så det går att åka skriskor där nu, funderar på om jag inte skulle gå ner dit och testa, innan jobbet. Det hade varit spännande!

Men först ska jag äta frukost och ringa Barro, som kom hem igår <3


såhär ser det ut utanför mig, det är inte ens hjulspår på vägen, underbart!

TACK OCH ADJÖ- Massor med SNÖÖÖ!!

linnea

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härliga bilder!

2009-12-21 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0