härlig dag och den blir bättre

hejsan hoppsan!
sitter hemma hos min älskling nu. Vi har precis ätit kyckling och potatisgratäng :) mums!
var ju på körlektion imorse, det gick bra. backade lite runt hörn, vilket var spännande ;) har faktiskt nästa lektion redan på måndag så jag får ut och köra lite i helgen -  håll er inne!

sen var det meningen att jag skulle åka tillbaka till jobbet men eftersom niclas körde mig så kunde jag ta det lite lugnt. Men så när vi var på väg att åka så ringde dom och sa att jag inte behövde komma för jag skulle ändå sluta tidigare idag.
Så vi åkte till kungsmässan och tittade runt en snabbis. mina fynd kommer senare!
sen köpte vi mat och åkte hem!

ikväll händer det nog inget speciellt, min bror kommer så jag får umgås med honom, familjemiddag och hela den grejen :)
Idol ikväll också - GÖTEBORG!
 
hörs senare, PUSS
linnea


alicante 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0