GE MIG EN VIT TATUERING



bilderna är tagna från google.


JAG ÄR SUGEN PÅ EN TILL TATUERING!!!!
Jag har länge gått och funderat på vad jag vill ha, den första bilden på kenzas tatuering är ju svin snygg, bakom örat, men jag vet inte riktigt vad jag skulle vilja skriva där! eller jo jag vet några grejer, men kan inte bestämma mig. Sen innan jag gjorde min första tatuering så ville jag göra den på handleden men det blev inte så bara för att jag tycker att det inte "ser bra ut" men nyss var jag inne på sofis modes blogg och kollade på ett reportage om tatueringar, vita tatueringar, så hittade jag denna sista bilden på en vit tatuering, ett hjärta på handleden, precis vad jag vill haaa! snyggt, eller hur:)? Så jag funderar på att önska mig en VIT TATUERING i julklapp. Eller vad tycker ni?

Snyggt eller fult med vit tatuering?:)

i


Kommentarer
Postat av: MALIN

Tycker det är riktigt coolt med vita, samtidigt som de vanliga också är snygga...

2009-12-07 @ 00:05:07
URL: http://tastebyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0