första dagen på en ny vecka

Måndag, dag 1 av 5 på jobbet. 
Jobbade från klockan 8, sen tog jag bussen halv 11 in till Kungsbacka eftersom jag hade körlektion 11.40. Sen åkte jag tillbaka till jobbet och fortsatte jobba till klockan 5.
Efter jobbet tog jag och Matilda våra obligatoriska jogging runda. Duktiga oss!

På körlektionen gick allt bra, jag övade på "backa runt hörn" och fick Godkänt!
Nästa lektion är på torsdag och då är det parkering som gäller, huum..

Nu sitter jag mest och glor på tv'n. Borde göra något mer vettigt men jag varken orkar eller vill.
Föresten så kom mitt paket från H&M idag, det med mina nya träningskläder. Men det får jag hämta ut imorgon efter jobbet.

bye
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0