ett barns leende




snälla rara match, tycker den kan ta slut nu, tråkigt att kolla på hockey mitt i natten, fast dock inte trött, desvärre jobbigare! dalle kommer vara vaken minst en timma till, lucas sover, dvs snarkar, sen passar jag min gode väns dotter som är 2½ år, hon sover också! men kan bara tänka mig hur tidigt dom två tänker vakna imorgon bitti. Och om dom gör de så kommer det vara full fart här runt sju tiden, lovely, haha!!! En 2½ åring och en 5åring som totalt hetsar upp varandra, springer och är helt galna, men det är kärlek imellan, och det är sött...
god natt,
i


Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack för hjälpen! vi måste se till att träffas oftare. puss!

2009-12-30 @ 18:50:11
URL: http://annamimmirebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0