en snabb kväll

Denna kvällen har gått i 10000km/h. Jobbade ju till klockan 9. Sen när jag kom hem var jag helt uppe i varv och tänkte städa. Men istället fick jag ett mycket behövande samtal från Matilda. Sen hade jag en ganska vild diskussion med pappa, och helt plötsligt var klockan 12.
Så nu har jag duschat och ätit lite kvällsmat. Seinfeld började precis så det blir perfekt!

Imorgon tar jag 9 bussen för jag ska vara på körskolan klockan 10. Har ingen aning om vad vi kommer göra, men köra bil låter som en bra grej!
Sen tänkte jag träffa min kära syster Malin. Vi ska kolla lite julklappar på Kungsmässan och fika.
Låter som en toppendag! upp till bevis...haha!


nu ska jag sova!
Hoppas ni alla får en trevlig natt :)



PUSS
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0