en ledig dag

Sitter hemma hos min käraste. Han spelar tv spel och jag bloggar, socialt!
Idag har vi båda varit lediga och det var väldigt längesen. Så vi passade på att njuta av dagen. Gick inte upp förens klockan 13. Sen gick vi ut på en lång promenad runt havet, just när det började snöa.
Jag skulle ta lite kort med mobilen för det var så fint, men då hängde sig hela telefonen och jag fick lägga ner. Så tyvär kan jag inte visa några bilder :(.
Nu blir det snart middag och sen åker jag hem och älsklingen på bandy träning.
Om jag orkar ska jag packa mina saker och åka till mamma ikväll, får se hur det blir.

Har ni haft en trevlig dag? Har ni snö hos er?

vi hörs sen!
Puss
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0