uttråkad på riktigt...

Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

Namn: linnea
Piercingar: nej
Tatueringar: inte än
Längd: 174cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: blond
Fräknar: nej
Motto: tålamod är människans bästa vän
Kär? självklart!
Önskar du att du bodde någon annanstans? ja, hemifrån..
Tycker du att du är attraktiv? antagligen, men jag tänder inte på mig själv ;)
Dricker du? ja, mjölk är gott :)
Röker du? nix
Vilket schampo använder du? silvershampoo
Vilken parfym använder du? Olika
Vad är du rädd för? allt, om man frågar någon i min familj
Gillar du att tvätta? än sålänge
Gillar du berg- och dalbanor? absolut

Senaste...
Filmen du hyrde? oj, evighetersen jag hyrde
Filmen du köpte? samlingsbox med Ensam Hemma filmerna
Låten du hörde: One republic - all the right moves
Låten du laddade ner? den jag precis hörde
Personen du ringde? Barro <3
Personen som ringde dig? min faster
TV-program du såg? The Hills
Person du tänkte på? my boyfriend

Favorit...
Låt: Blondie - Heart of glass
Sak att göra: shoppa och mysa
Sport: Fotboll
Dryck: Coca Cola
Kläder: Leggins & Kofta
Film: A night at the roxburgy
Bil: min pappas
Serie: Desperate Housewives, The Hills och Seidfelt

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? det har väl alla tjejer?
Gråtit över en flicka? inte på det sättet..
Ljugit för någon? en liten lögn har det väl kommit då o då
Varit i slagsmål? bara på skoj, ingen vågar bråka med mig annars ;)
Blivit arresterad? haha, nej!
Träffat någon från internet IRL? bara folk jag känt innan ;)

Antal...
Gånger du varit kär? kan räkna dom på en hand
Gånger ditt hjärta brustit? behöver inte räkna- ingen!
Hjärtan brustet på grund av dig? det hoppas jag inte..
Tjejer du kysst? några fjortiskyssar har det allt blivit genom åren ;)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? de bästa :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? inte tillräckligt många för att räknas som kändis

Senaste...
Boken du läste? oj, det var ett tag sen..
Personen du fick e-mail av? H&M?
Personen du fick brev av? försäkringskassan?
Personen du fick sms av? my boyfriend
Gången hela din familj åt middag tillsammans? förra veckan :O
Saken du köpte? ett halsband

 
Vad har du gjort idag? Julhandlat
Var det kul? om man gillar mycket människor
Brukar du svära mycket? tyvär, ja!
När stiger du upp på morgonen? inte innan 10
Vad har du på dig? leggings & tunika
Vad ska du göra ikväll? städa mitt rum inför julafton
Vad är du allergisk mot? nickel
Var har du ont? i huvudet
Använder du hårspray? slut förtillfället
Kan du stå på händer? tro det eller ej, JA!
Håkan Hellström eller The Ark? pest eller kolera?
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? ja, men inget freak
Är du glad nu? jag antar det
Var du glad igår? ja, fast trött
Vad dansar du till? sånt som svänger ;)
Stockholm är... ? världens sämta huvudstad!
Göteborg är... ? Sveriges stolthet
Kan du sjunga? bara när det är jättehög musik på, då hör jag inte mig själv
Spaghetti eller makaroner? same same but different
Land du vill besöka? Usa och China

 linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0