HEY GIVE ME YOUR BODY!




alessandra ambrósio, doutzen kroes, karolína kurková, marisa miller, miranda kerr, adriana lima.. och många fler tjejer i victoria secrets fashion show, jag säger bara ojojojoj, jag skall nog börja använda mitt gymkort innan det går ut, efter jul så kommer hårdträningen garanterat att börja! Idag jobbade jag min sista dag, eller ah, jag börjar jobba igen den 4 januari. Så jag har jullov, yummi! På måndag morgon, (TIDIGT) åker jag, marcus och två vänner till stockholm för att sedan åka någon av dom där stora båtarna till tallinn, oså kommer vi hem den 23e dec! Lovely!!!
har ställt fram resväskan för att imorgon måste jag slänga ner lite kläder.
I förrgår fick jag 2 ursnygga döskalleringar från marcus, några jag ville ha! dock var dom tok förstora, så jag måste in till kungsmässan och hoppas på att dom har mindre på raglady, imorgon blir det även julstädning, pga av att jag kommer hem dagen innan julafton!

bye for now

i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0