det skall till mycket om jag skall gå upp från sängen




gud! dagen började ju inte jätte bra, jag hade ställt klockan på 6.45, men min mobil ringde ju inte i huvudtaget, när klockan var 07.35 ringer min arbetskompis mig och frågar vart jag var, jag skulle börjat 7.30, så upp fort som bara den och klä på sig och väcka pappa så han kunde köra mig så var jag på jobbet 7.45! snabb brud! men hela dagen blir ju förstörd när det händer så, det gick iallafall bra på jobbet, men resultetat gav mig feber och kanske hur ont i halsen som helst, jag kan knappt prata eller svälja! Jag MÅSTE städa, bädda nytt och duscha, men jag orkar bara inte! inget lockar mig, det ända som skulle locka mig är en puss från min pojkvän, men jag orkar inte ens resa på mig så jag kan inte gå upp dit. Jag har inte träffat honom på hela helgen, SHIT:O! hahah näää! Min helg har varit helt okej, tack vare utgången i fredags, sen har jag bara jobbat, det var min 7dag i rad idag, och sen skall jag jobba hela veckan, jag vet redan vad jag skall göra nästa helg, sova, mysa med luc och ta det lungt till MAX!
Men om jag skulle bädda rent i min säng och ta en dusch, fixa té och sen kolla på paradise hotel och sen RÅ sova!

vi hörs senare!

i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0