den årliga julångesten

Nu kom den, julångesten!
Ska jag fira med Mamma eller Pappa, Pappa eller Mamma??? FAN!
Samma sak varje år, för och nackdelar ska bedömmas. Vem blir mest ledsen om jag inte är där? Vart var jag förra året? Kan jag vara på samma ställe flera år i rad?
- men linnea ingen blir ledsen eller besviken, du gör vad du vill!
Tack, men det är samvetet som bråkar med mig.

Jag vill att alla ska vara nöjda, jag också! Men det kommer aldrig att inträffa. Synd att kloning inte har blivit så populärt än... skulle behövt det ibland.


julen 07

Älskar att ha skilda föräldrar, dubbelt så stor familj, dubblet så mycket julklappar, dubblet så mycket problem!

PUSS
linnea


Kommentarer
Postat av: Jonas

Kom ner till Malmö o fria med CJ istället så slipper du välja =)

2009-12-17 @ 10:37:32
Postat av: kussen Erik

Linnea, de e inget snack om vart julen skall firas ;)

2009-12-18 @ 21:09:24
Postat av: linnea svarar

hörde att du skulle vara med, då är det nästan givet. Sålänge jag får en dyr julklapp av dig :P hahaa!

2009-12-18 @ 22:11:55
URL: http://fashionkillers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0