dagen går mot sitt slut

Har precis ätit en väldigt god kycklingsallad och kollat på Legally Blonde på tv3.
Ska hoppa in i duschen nu innan niclas kommer från jobbet.

Funderar på vad jag ska göra imorgon? Är fortfarande lite osäker på min nyårsoutfit (kan man ha svart långklänning?) så jag kanske borde åka till stan.. eller så stannar jag hemma och tar en joggingrunda och solar solarium. Men jag får tänka på saken helt enkelt.

Har iallfall rensat ut gamla kläder ut min garderob så jag måste åka till Röda Korset och göra något för välgörenheten :)
kanske imorgon?


en del av denna salladen ligger i min mage och myser nu, hahaha!

Ha en underbar kväll!
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0