2010, det är dax!

Nyår imorgon, trevligt!
ett nytt år och nya förväntningar.
Så vad förväntar jag mig egentligen av 2010?
-ett första riktiga jobb
-ett lyckligt år med pojkvän och vänner
-en trevlig semester på Cypern
-en underbar sommar med mycket sol & bad
-ett körkort
-en skidresa
-en resa bara jag & baby
- en fotbollssäsong som går bra

det va det spontana, orkar inte tänka mer.
Men ska man egentligen förvänta sig saker?
Blir man inte bara besviken då?
Eller kanske positivt överraskad?
jag vet inte..
:)

Imorgon firas nyår hos Barro, hon har en liten get together hos sig.
Bara bjudna är välkomna! ;)
Kommer bli roooooooligt!

jag är laddad!

linnea


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag mår fint. Har du gjort något särskilt idag? Kram /M

2009-12-30 @ 22:23:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0